tisdag 23 september 2014

Telefonskal

Nu kommer äntligen ett nytt pyssel tips. Jag hade beställt ett genomskinligt skal för några veckor sedan så nu gjorde jag om det... 

 Gjorde om och gjorde om, eller jag ritade runt min telefon på fina papper och så klippte jag ett hål för kameran. Sen är det att sätta pappret under skalet och vips så har du ett nytt skal, som är gratis och du behöver inte vänta flera veckor på att posten skall komma ;)












Jag gjorde sju olika bakstycken, sex stycken klippte jag ut ur tidningar och ett så använde jag waich taip till.

 Först ritade jag runt min telefon på ett vanligt papper, och klippte ut det.

 Sen tejpade jag fast wachi taip på pappret och klippte ut för kameran.

Nu tänkte jag visa ur bakstyckena ser ut på telefonen:










1 kommentar: