söndag 26 april 2015

Mina muminmuggar

Nu antar jag också utmaningen min muminmuggar. 
Jag har 11 st alltså inte så många men samlingen skall nog bli större. 
Två muggar som jag skulle vilja ha är 
-muminmamma muggen, där hon bakar en tårta och
- Toves jubileumsmugg, den med glasögon förstås ;)

Nu till min muggar:

 Här är alla mina muggar. 



 Jag har ter vinter säsongs muggar från 2011, 2012 och 2013.

 Det här är kanske mina favoriter.

Den här är också en favorit. och den är lite speciell för denna fick jag av mamma när jag hade klarat mopedkortet.

Jag har också hittat en sida på nätet där man kan hitta berättelser om muggarna, det finns inte så många muggar men några.
Klicka här för att kanske hitta din muminmuggar eller kanske någon ny favorit. 
-->http://www.muminmuggar.se/muminmuggar/


Till exempel den här:

Mymlans mamma mugg
-En varm personlighet som med stolthet umgås med sina 17 barn. Alla är lika modiga, självständiga och envisa som den kanske mest kända av dem alla - Lilla My. Mymlans Mamma låter sina telningar utvecklas och vara just de individer de är. Hon ser bortom bus och stök och uppmärksammar enbart deras bästa sidor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar