torsdag 18 juni 2015

Uppdatering

Nu kommer en liten uppdatering på vad jag har gjort den senaste vecka.

Men vi kan ta den viktigaste saken först..... Jag har köpt en Daniel Wellington klocka!!
Vi kan ta det från början. Jag fick ett stipendium från skolan när vi slutade i våras och nu har jag gått om kring och undrat vad jag skall köpa för detta, jag vill ju köpa något så att när jag ser på det kan jag komma ihåg att "jag köpte detta för stipendiet som jag fick när jag gick i ettan på kocklinjen i Optima" 


Så det fick bli en Daniel Wllington klocka, Jag har länge velat ha en sån här klocka men har aldrig köpt en men nu var stunden inne :)




Nu fortsätter vi med resten som jag hade tänkt skriva om.

I lördags så hade grannen auktion här. Jag var både parkeringsvakt och så ropade jag också på några saker som jag skulle ha velat ha men fick inget tyvärr ;)
LITE BILDER -->




Och i söndags så blev Eric konfirmerad så då hade vi konfirmations kalas här hemma.


 Jag och Eric (OBS! Lillebror ser inte ut så men men ;)
Klänningen hade jag också på min skolavslutning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar