torsdag 31 mars 2016

Uppdatering

Hejsan, nu är jag här igen det har varigt länge sen sist men jag har haft väldigt mycket annat så bloggen har lämnat i andra hand. 
Nu tänkte jag uppdatera er lite med vad jag har gjort på den senaste tiden. 

Men jag tar inte bloggen som någon press så det kan nog hända att den lämnar lite tom nu som då, men jag kommer uppdatera lite nu om då och när jag har lust till det. 

Vi kan börja i Januari:
Då var jag och Elaine och tävlade i Taitaja semifinalen i Uleåborg.


Detta skulle vi göra till semifinal lunchen, vegetariskt hamburgare med tillbehör och en lakritsgrädde. 

Det gick över förväntan och vi vann semifinalen och kom vidare till finalen i Seinäjoki. 

Så nu håller vi som bäst på med att öva på recepten till finalen.


I februari så började Purmo revyn så då stod jag där och kokade kaffe till varje föreställning. Super roligt de också :)

Och till sist tänkte jag skriva om sportlovet.

På sportlov så var jag och en kompis på en bussresa till Åre, en riktigt rolig resa med fint väder och härliga backar. Vi hann också med en liten sväng in till Umeå.

Jag tänkte sluta detta inlägg med lite bilder från Åre resan.



Detta åt vi i slalom backen näst sista dagen, super gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar