fredag 27 juni 2014

Mitt trädgårdsland

Hejsan!
Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva om i dag, så jag tänkte visa mitt trädgårdsland.

 Lite suddig bild men men.

 Jag har målat vanliga stenar vit och skrivit på dem vad jag odlar. Här är det morötter.

 Här är mitt "lilla växthus" eller drivbänk.

 och här odlar jag vattenmelon. Det är första året jag odlar vattenmelon så jag är väldigt spänd på att se om det lyckas eller ej.
(bilderna är några veckor gamla så melonplantorna, morötterna och allt annat är nog större nu.)


Och här på slutet kommer jag slänga in en bild på ett kort som jag har gjort. Detta kort gjorde jag till Purmo hemmet för jag har jobbat där i köket den här månaden, men i dag fick jag "semester". Det har varit väldigt roligt där :)

Kortet nu då:

Inte världens bästa bilder men det får duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar