tisdag 8 juli 2014

Sommar

Nu har det nog blivit sommar det är runt 26 grader varmt här.

Den här bilden passar nog bra nu.

Den här tyckte jag var en bra bild.

Nu till det jag tänkte skriva om. I fredags var jag och min familj och tittade på pedersöre teater Naturdoktorn, en väldigt bra teater. Jag tyckte den var bättre efter pausen.




Och i lördags var det Loppisrace Här i Purmo. Så vi var med på det.





 Så här såg det ut på vår gård.



 Här är mitt loppis bord jag sålde småbröd, kakor, kort och godis.

 Vi kokade också rödmylla.



Sen på kvällen så spelade vi kub.


Söndag:
På söndagen så var jag mamma och pappa och serverade kaffe på teatern, eller jag satt i kiosken och sålde vatten och glass.Och sen på kvällen var jag och grillade korv med några vänner till Nars.




Måndag:
Igår hade vi besök från Kanada. Mammas småkusin från Kanada var hit och hälsade på.

 Detta fick jag av dom, ett par vantar och en "kopp". Och Eric fick en tröja.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar