onsdag 30 juli 2014

Visby

Hej!
Det har varit lite dött här på bloggen men vi har varit till Visby. Men först tänkte jag berätta om i fredags. I fredags hade fammo och faffa guldbröllopsdag, så då firade vi dom hela dagen. Jag hade bakat en bröllopstårta åt dom.

 Här är bröllopstårtan.



Vi spelade kort.

Och sen på kvällen så var vi till jeppis på KAJ



Jag fick också deras autografer.


Nu till Visby.
Vi åkte ner till Helsingfors i söndags. därifrån så åkte vi med båt först till Tallinn, men vi steg inte i land för båten stod bara en timme i land. Sen så fortsatte vi mot Visby, på måndags morgonen så skulle vi vara i land kl. 11.00 men båten hade lite "tekniska" problem så vi var i land först kl. 13.00. Vi hade en trevlig dag i Visby och sen på kvällen så åkte båten ut igen först till Tallinn och sen till Helsingfors, kl. 16.00 på tisdag var vi i Finland.

Nu bilderna:


 Här är vi på väg in till Tallinn.

 Tallinn.




 Visby






Detta åt vi i Visby, väldigt gott :) 







 Här åt vi på båten.

 Vi hade bilen på båten så jag tog ett kort när vi skulle av båten i Helsingfors.

 Detta köpte jag i Visby och på Ikea här i Finland.





 Vi gick ganska långt för att hitta en affär som sålde Victoria`s secret body mist men till sist hittade vi den så jag köpte fem stycken :) (Man är jo inte varje dag till Sverige)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar