tisdag 21 oktober 2014

Turkiet

Hejsan :)
Det har varit dött här på bloggen nu över höstlovet men jag har varit i Turkiet så jag har inte kunnat uppdatera något.
Men nu kommer jag att ta tag i bloggandet på nytt. 

Nu till resan, vi var Turkiet närmare sagt Alanya i en vecka och det har varit jätte roligt. Dock har det varit ganska så mulet, men några dagar var det nog väldigt fint väder. Vi låg mest bara på stranden och solade och badade när det var fint väder men dom dagar det va mulet så gick vi runt i alanya och tittade oss omkring. Så köpte vi lite tröjor och lita annat smått också men det får ni se på torsda :)

Nu tänkte jag visa lite bilder från resan, vi tog inte jätte mycket bilder vi filmade mest med våran gopro men jag har inget klipp program ännu (så om ni har något bra videoredigerings program får ni gärna tipsa mig, skriv i kommentars fältet)
Men när jag har ett program så skall jag klippa ihop dom bästa bitarna från resan och visa dom för er :) 
Men nu till bilderna. 




 Granatäpplen






 Vatten melon.

 Paprikor




   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar