torsdag 12 februari 2015

DIY: Alla hjärtans dags dekoration

Nu tänkte jag visa en alla hjärtans dags dekoration som går lätt och fort att göra. Man kan också göra detta till ett roligt kort.

 Så här blir det när det är klart.

 Jag printade ut ett hjärta från nätet för när jag ska rita ett hjärta så blir det ALLTID o jämt. 
Ta ett papper vi det på mitten, placera hjärtat så att när du klipper ut det så skall det hålla ihop längst upp.


Limma fast hjärtat på snöret. Fortsätt så tills du har så många hjärtan du vill ha på.

 Vill du nu ha detta som ett "kort" så går det att skriva fina saker på varje hjärta, på detta sätt blir det väldigt personligt. 
Jag har min som en lite dekoration så jag skrev Love...

 satte lim i bokstaven och

 Sen glitter, där jag hade limmat så fastnade glittret.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar