lördag 9 maj 2015

Min lördag

Nu har också jag hoppat på tåget "en blid varje timme". Detta tyckte jag var en bar blogg ide, som jag tänkte visa nu.

 Ca. kl. 10 så åt jag en väldigt god frukost ;)

 Sen en 11 tiden så kom våran granne Jonah hit så då provkörde vi min moped.

 Kl. 12 var det Lunch. Morosås men pääron ;)

 Sen bar det i väg till skogen i 2 timmar.

 En tre tiden så gjorde jag i ordning trädgårdslandet mitt, inför sommarens skörd. (planterade inget)

ca kl.15.30 fram till ca kl. 18.00 så städade jag ur ett hus/rum som vi skall göra om i sommar.

 Middag och en välförtjänt paus kl.18 

 Dax för morsdagskort tillverkning.

Och nu sitter jag här och bloggar, kollar videos och läser bloggar. 
Sen blir det att krypa till sängs.


(Hoppas ni gillade detta lite annorlunda inlägg.Det kanske kommer fler i framtiden, vem vet) 

1 kommentar:

  1. Kan du göra ett inlägg eller svara på denna kommentar om din dator, är den bra eller inte? Tänkte köpa en likadan och vill gärna höra din åsikt om den. Tack!

    SvaraRadera