onsdag 26 november 2014

Julklappstips

Nu tänkte jag dela med mig av ett julklappstips. 
När man går runt i butiker så hittar man alltid fina ihop sättningar med koppar och fat eller en burk med en gullig tomte bredvid men dom är nästan alltid dyra. 
Men detta kan kan du lika gärna göra själv. Plocka ihop från många olika affärer saker som du tycker passar ihop eller som kanske passar till den du ska ge det åt, sen när du har dina saker så slå in det fint i cellofan så du kan se sakerna inuti paketet. Det blir minst lika snyggt som att köpa ett färdig ihopsatt arrangemang (Det blir jo mera personligt om du gör det själv)

Så här gjorde jag ett av mina arrangemang:


Jag köpte en burk från ett ställe och sen hittade jag en påse med polkagrisar som jag tyckte skulle passa bra i burken.

satte polkagrisarna i burgen och slog in det i cellofan, svårare en så är det inte :)




Man kan hitta fin burkar på loppis också som man kan göra fina arrangemang med, BARA ETT LITET TIPS ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar