onsdag 5 november 2014

Snö snö :)

Ojojoj vilket rusk väder det har varit i natt. Strömmen for i går en tio tiden på kvällen och har varit bort hela natten. Ännu i morse när jag vaknade så var strömmen bort så jag gick runt med ljus hela morgonen, det var rätt så mysigt en då men man märker nog hur mycket man behöver elektricitet. 
Sen när jag kom till skolan så var det nog ström där så då fick jag laddat min telefon (som är väldigt viktigt ;) ) När jag kom hem så var det så fint väder så jag sprang ut och tog lite bilder av det fina vinterlandskapet, nu tänkte jag visa bilderna jag tog. 















 Det här är kanske inte en bild av det fina landskapet men det var nära att våran fina koja skulle koma ner ur rönnen 


1 kommentar:

  1. Oj så vackert! :) Fortfarande ingen snö här i Åbo, men ska visst komma imorgon.. Fast kommer att väl övergå i regn senare, så den lär inte stanna länge..

    SvaraRadera