måndag 12 januari 2015

Mitt rum

Igår ändrade jag om här i mitt rum och jag blev väldigt nöjd med resultatet, så nu tänkte jag visa några bilder på hur det blev. 
Har tyvärr inga före bilder men jag kommer att förklara efter bästa förmåga.

Det enda jag egentligen har gjort är att svänga ut sängen från väggen. Men det gjorde så stor skillnad,ni kan inte förstå. (Förr hade jag huvudändan där nattduksbordet är nu och fotändan var mot skrivbordet.)



Nu när jag har svängt ut sängen så känns det som om rummet blev mycket luftigare. Nu går inte allt längs väggarna längre.

Detta skrivbord har pappa gjort så det är ganska så mycket större än ett vanligt skriv bord, Allt man kan behöva när man pysslar ryms nästan i det ;)

 Andra sidan av rummet.


 Detta smyckesträd har jag gjort själv.


De här var mitt rum :)

1 kommentar:

  1. Himla mysigt! :) Jag vet inte varför, men jag har lite förkärlek för såna små mysiga vindsrum med lågt lutande tak :)

    SvaraRadera