söndag 2 augusti 2015

Höga kusten del 2

Nu kommer del två av vår resa till Höga kusten, detta inlägg kommer inte bli lika långt som förra.

Vår sista dag på resan var en shopping dag i Umeå.
En väldigt trevlig stad  med många fina köpcentrum och små mysiga butiker.
Min favorit affär i Umeå måste nog bli Lagerhaus, Allt som finns där skulle jag gärna köpa. Så om du är på vät till Umeå så tipsar jag om Lagerhaus.

Så nu tänkte jag visa vad jag köpte i Umeå, köpte inte så värst mycket men lite fick följa med mig hem.


 Parfymen köpte jag på båten hem, och ugglan från Lagerhaus.

 Receptmappen o och ljusen kommer också från Lagerhaus.

 Puderborsten kommer från H&M och stämpeln kommer också från Lagerhaus.

Till sist en tröja från Salt.

Som sagt ÄLSKAR Lagerhaus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar