lördag 16 augusti 2014

16.8.2014

hej.
nu tänkte jag uppdatera bloggen men jag vet inte vad jag ska skriva om. men jag kan väl börja med att jag har börjat på optima, kock. Denna första vecka har varit väldigt roliga och jag tror det kommer nog fortsätta så också.

I torsdags var Emma och jag på bio, vi var på step up: all in. Det var en bra film men jag tyckte inte om att den var 3D.


 Nu kom jag på att jag har glömt att visa en sak i min back to school serie. Jag gjorde om en mapp.

Jag köpte en pappers färgad mapp från clas ohlson. Så här blev den.



I dag var jag och tittade i mitt lilla växt hus och där hittade jag 10 små vattenmeloner.





Detta inlägg blev väldigt råddigt. men jag hoppas det gick att läsa. Ni skulle bara veta hur länge det tog att skriva detta inlägg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar