lördag 9 augusti 2014

Back to school #3

Jag skrev i mitt första back to school inlägg att jag skulle börja skolan på måndag men det ska jag INTE för jag hade tittat fel på datumet så jag börjar först på tisdag. Så jag fick en ledig dag till :)

Men nu till dagens inlägg.
Du har säkert pennor, från många år tillbaka. Det har jag åtminstone i många olika längder, dom jag tänkte använda i år. Så jag gjorde om dom lite.

Här är mina pennor. Det du behöver för att göra om pennorna är: vit färg och wachi taip (som ni kanske märker så tycker jag om att använd wachi taip )

Jag började med att måla alla pennor vita, så man har en bra bas.

Sen täckte jag in pennorna med wachi taip. 

Sen så målade jag ränder på två av pennorna.


Så nu har du dina egendesignade pennor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar