torsdag 7 augusti 2014

Back to school #1

Nu börjar min back to school serie eller till baka till skolan serie, där jag kommer visa lite tips och tricks inför skolan. Det kommer att komma upp ett inlägg om dagen tills skolan börjar. Men nu är det slut pratat om det, nu börjar vi med inlägget.

I detta inlägg kommer jag visa hur man gör ett fint bokmärke.


 Så här ser det ut när det är färdigt.


 Du behöver:

  • Papper 
  • sax
  • wachi taip

 Vik upp en flik, du får större hjärta om du viker upp mycket.


 Klipp av.


 Vik upp.

 Vänd på hjärtat.


 Vik in så det blir en båge.


 Vänd. Nu kan du lämna det så här eller så kan du piffa upp de lite...


 Jag piffade upp mitt med lite wachi tajp.




Klar !! :)














I morgon kommer ännu ett pysseltips :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar