onsdag 6 augusti 2014

6.8.2014

I lördags var jag och min familj på kalas till Evelinas, som ska börja bo i Tyskland men på sommaren är hon här i Finland. Så jag hade gjort ett kort åt henne.

BILD :P





Och i går (tisdag) Så var vi till Emmas villa. Vi simmade och åkte båt. Sen när vi kom tillbaka så började vi grilla korv, tomater, ananas... Det var väldigt gott. På kvällen så spelade vi en del kort också. Tack för en trevlig dag :)

Bilder:


 Villan


 Här är vi ut med båten.


 Julia hoppar :)




Hemfärd.



 Fin himmel.


Robin har xrx, en liten båt som bara två stycken ryms i. Så Eric och han körde med den efter oss andra.


I morgon börjar min back to school serie, där kommer jag visa enkla pysseltips för skolan så håll utkik efter de!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar