torsdag 16 juli 2015

Haparanda

I måndags så åkte jag, mamma, mommo och Eric upp till Haparanda på en minisemester. 
Vi sov i Haparanda en natt så vi behövde inte stressa något.

Klockan var ett när vi anlände till Haparanda så vi började med att gå i affärer och shoppa lite. Sen mot kvällen så körde vi vidare till Kukkolaforsen där vi åt super god mat och gick och tittade på forsen och i alla små stugor som fanns där. 
På tisdagen så shoppade vi lite mer och sen så startade vi resan hem åt. 

En riktig lyckad reas förutom att min telefon flippade ur när vi var på gränsen mellan Finland och Sverige så nu får jag inte igång den, så vi får se hur det går :/

Nu lite bilder, det blev mest bara bilder från Kukkolaforsen men men.... 


 Dit ut gick Eric och jag, det var inte en ända spik på hela bryggan #liteskakigibena 

 Detta åt jag, ugnsbakad lax med en kräftstjärtsröra och nypotatis SUPERGOTT!!! 





 Detta fick följa med mig hem från Haparanda.

Är väldigt nöjd med skorna (lite suddig bild :/)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar